Followers

Monday, November 29

Jiwa Kacau Lagi??!

Arrghhh!! Jiwa aku jadi kacau bilau.. huru hara.. Cam orang mati laki pun ade gak...! Itu tak kena.. Ini tak kena.. Duk carik salah orang je.. Pas tue marah diri sendiri.. Owh hati.., kenapakah dengan dikau.. Tolong lah berikan aku jawapan yang pasti dan sempurna mungkin.... Aku boleh jadi gila dengan sikap kau yang gila nie.. Haaiihhh!


Disebabkan jiwa kacau yang sukar untuk dimengertikan.., so aku follow parents aku pergi Giant Batu Caves tengah hari tadi.. This is the first time aku keluar rumah.., since aku balik Sungai Buloh nie... Rasa heaven gila dapat keluar jengjalan.. All the way.., mama borak2 ngan abah.. and aku sebagai pengikut setia di belakang memasang telinga la ape lagi kan! kih3 Semakin lame.., perbincangan mereka menjadi bosan dan aku terus melayan perasaan di belakang dan sambil berangan-angan menjadi seorang puteri raja di belakang...


Now.., aku tak sabar nak menanti saat2 dan detik2 1st December.. at the same time jugak aku tak nak 1st December tue ade... Benci laaa!! Dah malas nak bebel lagi.. jiwa dah kacau balik! tata..



 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: