Followers

Monday, November 8

Money or Good Looking?

Ehem2.... Ade sesetengah orang akan memandang HARTA or DUIT dalam mencari pasangan hidup... Pabila berbicara soal teman hidup.., aku akan sentiasa teringat kata-kata seorang daripada housemates aku... "Rupa paras boleh beli susu anak ke??" Sila la gelak okeh dengan statement dia nie! kih3

ensem okeh!

Okeh! Bagi aku.., duit itu soal ke dua.. 1st thing is.., rupa paras! Must be good looking.. Bukan la nak good looking sangat! At least sedap mata nie memandang.. Walaupun orang lain yang memandang nye tak sedap skalipun... Apa yang penting selera setiap insan kat dunia nie.., berbeza bukan?? SEBAB?? 1st thing yang korang tengok kat girl/boy.., for sure la rupa paras kan?? WALAUPUN kawan korang kate awek/pakwe tue tak cantik/hensem.., korang tetap usha jugak kan?? SEBAB?? Sila la pikir sendiri! Tak kan itu pun aku nak cite lagi.. kah3


money isn't everything okeh!

Dari rupa paras.., maka lahirlah soal suka.. Dan pabila sesebuah perhubungan itu menjadi semakin rapat.., maka timbul la SAYANG n CINTA.... Semuanya bermula dengan PARAS RUPA! Bagi aku.., duit mahupun harta.., kita boleh carik sendiri.. Kasih, sayang, cinta... tiada nilainya.... Kita sendiri akan sentiasa berusaha untuk jadikan sesebuah perhubungan itu menjadi lebih kekal dan utuh... *ape aku merepek nie*


Setelah sekian lama menyingle.., aku kini...... masih lagi single.. haha! Mungkin disebabkan dikecewakan beberapa kali buat aku serik dan tak reti nak bercinta... kih3.. Aku berkawan dengan sesiapa sahaja yang sudi... Ada yang still stay.. Ade yang macam chipsmore... Kejap ade kejap tak de... Kejap datang.., pas tue pergi tak muncul-muncul... Seriesly skang aku da tak reti nak bercinta! Aku harap ianya tak berlanjutan la kan... Merana gak nanti kalau aku tak bercintan2 nie... Nak kawin ngan sape lak nanti.. kih3 *sila la focus stadi dulu ina oitttt*


Walau apa jua pendapat orang.., setiap orang punya citarasa yang berbeza-beza dalam soal mencari teman hidup... Untuk anda-anda yang sudah punya teman..., sila la setia... Sila lah give full commitment... Sila la pikir long term... jangalah gaduh2.. Sila la sila sila sila.. haha...! *pandai nk bgi tips kat orang kononnye*






***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

komen aku same mcm kat fb...
hehehe..
leh cm tue???

Aanis Kamaruzaman said...

2 2 kne titik beratkn. lg 1 yg ptg, hati mstilah kne baik (jujur, ikhlas)