Followers

Monday, November 29

Please vote


Siapakah kanak-kanak di atas ini?? Mesti korang tertanye-tanye kan?? Okeh! Baby hensem dan comel kat atas nie name dia Abid seperti yang tertera di atas nie... Dia sebenarnya anak aku.. **Tolonglah jangan nk perasan ye INA**




Hari nie saye nak promote dan nak mintak tolong anda-anda semua yang punya akaun facebook untuk vote untuk budak comel sorang nie.. hihi.. Baby nie merupakan anak aku... eh silap plak.. Anak buah kawan aku... Kawan aku nie..., masukkan dia dalam contest dekat facebook.. Malaysia Cutest Kids Contest 2010.. Aku nie memang suke support member-member.. Lagipun tak susah pun... just in one click je... Click la hari2 kalau boleh yer.. hik3 Nanti kalau menang.., ak belanje korang tgk gamba budak comel nie.. kih3 Thanx a lot kawan-kawan... Untuk vote.., sila click sini yer...


 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

sekamar rindu said...

salam..

singgah tengah hari follow ur blog..

roe233 said...

hyeeee :)

just to let u know yang ministry of moment ada buat contest and they just extended the deadline till tomorrow at midnight. harap sudi join. :) InsyaAllah kalau menang, winner gets RM2,000 worth of photography package.


details ada kat blog roe.. very simple requirements dia. jemput join ya? :)

p/s: cute cute baby!!!