Followers

Wednesday, December 22

Boleh guna cara lain tak??

Semua menda-menda lepas aku dah tak pernah nak ingat lagi... All the contact information semua aku da hapuskan... Baik dalam RAM otak aku nie... Semuanya telah dilupuskan semenjak aku start belajar balik nie... Semua surat.., kertas.., facebook... Aku da remove.. Memang tidak pernah terlintas dalam otak fikiran aku nie untuk mengetahui apa-apa tentang menda yang sudah lepas.... Sekarang nie.., mungkin aku sedang bahagia dengan kehidupan aku sekarang... Aku sentiasa yakin dari dulu lagi bahawa kehidupan sebagai seorang student nie memang penuh kegembiraan.....


Sedang aku leka melayan facebook.., tetiba telintas di benak otak aku nak berblogwalking... Baca blog orang semua.. Aku sentiasa menjadi silent reader... Aku jarang nak comment blog-blog orang nie... Kih3... And korang jangan lah risau sebab aku memang rajin baca blog orang... tapi aku malas tak de masa nak comment! Disebabkan itu.., aku tetiba terbaca satu entry yang menarik minat aku untuk terus scroll down sampai ke bawah.. And aku jadi musykil.. And aku memang sangat pasti ada orang yang menggunakan nama aku untuk memburukkan lagi keadaan.. Atau mungkin semuanya itu coincidence? Ouhh pleaaseee lahhh nak guna nama yang sama!! Banyak lagi nama samaran lain la bongok! Seakan-akan nama aku jugak yang kau guna da kenapa?? TOlong lah guna cara lain... Banyak lagi cara lain laa.... Guna la nama SENAH ke... ETON ke kan....?!


 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: