Followers

Thursday, December 23

I miss BUBU much much...!!!!

I miss Bubu much much!! Dah lama tak ketemuk! Entah sihat entahkan tidak.. Entah ada lagi ke tak kelibat Bubu di Condo 13 kami yang gah mewah teletak di Bandaraya Shah Alam itu... **eceh3** Bubu memang seekor kucing yang sangat hensem okeh! Geram gila tengok dia... Warna hitam kekelabu dia memang la sangat mencairkan jiwa raga aku... Muka dia yang cukup hensem kalah Brad Pit taww! kih3

Ouuhhh... Tak sabar mahu pulang Shah Alam... Bole tak cam tue?? haha okeh da babai~ malas nk upload pic...




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak:

H.A.N.I.S said...

huhu. nape tak bubuh gambar bubu??

akak! br follow akak! td saje je tekan follow~ tp tgk2 x follow lagi. hmm..ase2 dah follow hr tu.. nape eh??

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat kembali ke shah alam...

ina said...

hanis: hek3.. blog akak kan da tuka link ri tue... before this kan laen..

ceroi: ouhhh... tenkiuuu