Followers

Thursday, December 9

Nervous!!

Owh noo!! Ada yang da boleh tengok result jap tadi.. Aku kecewa sebab dorang semua boleh pulak telepas nak cek result.... Dengan rasa yang teruja.., aku cek bukak student portal... Balik umah terus online! UiTM nak buat system yang ala2 sistematik la nie.... Hantar email kat semua student.. Bagus la kalau cam tue... Tak la jam Student Portal tue nanti kan?


click tuk lihat dengan jeles jelas


Walaupun aku risau gila dengan result kali nie.. Same as last semester.., aku tetap dapat mimpi gak... Kali nie aku mimpi aku fail 2 paper! DAMN! Tolong la jauhkan! Tak sanggup aku... Last semester.., aku mimpi aku kantoi 1 paper.. Tapi Alhamdulillah walaupun tak seberapa result aku.., tapi boleh la dengan usaha yang tak penuh semangat tue kan..! Series risau bagai nak gila nie.. Rasa cam nak cuti je esok... kih3


Tolong doakan yang terbaik untuk aku dan semua warga-warga ISBA yer... AMIN.... Semoga kami semua dapat result yang baik2 belaka... ;)

Owh yee... Result akan keluar secara rasmi pada esok hari - Friday 10 December 2010 - **Inilah hari2 yang dinantikan...** 10/12/2010


 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....