Followers

Friday, December 10

Result Result Result!

Alhamdulillah.... Finally.., result kluar gak.... To all UiTM student.., korang boleh2 la cek result kat email masing-masing.. Kalau tak de kat inbox.., cek kat SPAM... Pointer aku jatuh sket.. Sket jee... Tapi..., itulah balasan orang yang main-main time study! Okeh! Next sem i will try much harder.. I know i have tOo! Baru lah semangat nak pergi kerja.. Seriusly aku memang risau gila.. Takot je ada yang sangkut... Memang sangat-sangat terima kasih kat Yat, Eshie, Eira, Jang and also Ecah.... Tanpa dorang.., aku rasa hancus semua result-result aku... hik3 Mekasih banyak-banyak sayang2 aku... Tak lupa juga pada mama and abah tercinta yang sentiasa memberi support walaupun dorang taw anaknya suka main-main! kih3


Macam mana dengan korang semua?? How's your result? Wish all of you luck ye....



 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....