Followers

Friday, December 31

What should I do?



Hari-hari..., aku mesti view page dia... Untuk apa?? Jadi stalker terhebat lahhh! Apa lagi.. haha! Dari situ aku boleh tahu apa yang terjadi... I found something.. Itu membuatkan aku terus rasa "ouhhh! sigh! T__T... frust mungkin.. Now.., aku cuba menjarakkan diri dari dia.... 





Dari awal perkenalan sampai la sekarang.., aku bukanlah insan pertama yang akan cuba untuk menghubungi si dia.. Si dia yang seringkali mencari dan seringkali berusaha memulakan untuk menghubungi aku... Kekadang dia buat aku sungguh tertanya-tanya.. Okeh! Malas nak pikir dahhh! 


 


 ***the end***


to be continued....

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

tenangsudey said...

da jupe dah ke apa yang dicari? xnak share ke tips jadi stalker terhebat tuh? huhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

saket bunyi nye...