Followers

Monday, January 31

Entry blagak sket..



Actually.., aku da lama ada account twitter.. Time tue orang duk sibuk-sibuk lagi dengan facebook.. Tapi, time tue tak aktif sangat la.. Dulu.., tak ramai yang ada twitter nie.. Kebanyakkannya artis je yang ade twitter nie.. Sebab? Senang dorang nak update aktiviti dorang 24/7.... Kiranya boleh la keep in touch dengan peminat.. So sweet.. hihiihii.. Aku pun tidak kurang hebatnya melayan twitter nie..

Masa memula aku layan twitter nie.., bila ada je artis reply tweet aku.., keseronokkan tue tak hingat dunia taw! haha Mula la belagak kat housemates.. Since dari itu.., Yat pun mula lah terikut-ikut.. Asalnya dia selalu merungut.. 

"#### nda reply pun tweet aku!"

"hiiihii.. relax la yat... kau kena rajin tweet dia.. da banyak-banyak tue mana die nak perasan kan..."

Sejak pakai bb nie.., hari-hari la si yat nie duk layan twitter.. Sampai la satu hari tue.....

"Inaa!! ### reply tweet aku!!"

"haa! kan aku da cakap..."

Since dari itu jugak la.., yat rajin tweet artis-artis terkemuka tanah air.. Sampaikan Dato' Siti pun boleh reply tweet dia taw! Jangan katakan Dato' Siti je... Hanis Zalikha... dan ramai lagi la... Sebab dia memang rajin duk tweet-tweet artis-artis tue.. Yang paling boleh buat aku jeles ialah pabila dia kata Erra Fazira pun reply tweet diaa! Nie da lebih nieee!! 

untuk lebih jelas.., sila click imej.. :)

 erra replied shaq tweets!


 erra replied yat tweets!


 hanis zalikha


Dato' siti

Aku?? Eh3.. bukan takde artis nak reply okay.. korang jangan blagak sangat okay.. hiiihii.. 


 fbi followers aku lagi taw..!
korang ada?? *okeh! statement blagak!*


 sweet! kak fara replied my tweet..
i lykee :)


 kieran jugakk.. :)


Datin noniswara.. :)


Linda Onn jugakk :)


kak vanidah plak... :)


Aku masih menantikan Lisa Surihani reply tweet aku.. Kena usaha sungguh-sungguh nie! But but but.., ada satu yang aku  nak belagak sket... taaaaraaaaa:!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
***
********************************************************

love you lisa! walaupun tak sempat nk reply my tweet!
muah muah.. :)



 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

6 orang nak bebel jugak:

H.A.N.I.S said...

haha. mmg berlagak gler nie..huhuhu

aNa LiEyA said...

ina...please ajar akak utk tweet ni please

ina said...

hanis: hiihiii... well bile lgi kan nk blagak.. ;p

kak yan: okeh2.. nti ina wat entry psl twitter k.. :)

Imran nyambek said...

wow.jeles

ina said...

haha.. gud gud! bgos sbb jeless! hiiihii

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bangga nampak...