Followers

Sunday, January 2

Hello 2011!!






Happy new year readers! Okeh! 2011 means that aku dah nak masuk middle of 20! WTF! Semuanya terjadi pabila........

Housemate: Inaaa!! Kau da 25!!

Ina: ???! Belum lagi okeh! *Ouhhh! tetibe baru tesedar yang diri sudah hampir tua berusia!*

2011 means... final year for my degree.... Ouhh... tak sabar nak habiskan study..! Memang la sangat penat nak hadap buku bukuan dan exam examan yang tidak pernah jemu-jemu menanti aku dengan penuh excited!! 

Azam? Ouhhh.. Aku tak pernah ada azam pun! Last sem aku berazam tidak mahu ada boifend sepanjang aku belajar... Aku berjaya mempertahankan azam itu sepanjang semester lepas.. Hopefully kekal sampai aku grad nanti lahh..... 


*tetiba aku rasa nak jadi baik... boleh tak azam cam tue?? Chop2...! selama nie aku jahat ke??*





 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak:

H.A.N.I.S said...

ha??? 25??? akak dah 15? hehehe!
hapy new year~ huk

ina said...

haha... yerrr! sweet 15 gituwww! huk3 happy new year to you tOo dear... ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

happy new year....