Followers

Sunday, January 16

LIST OF IPTA

Okay.. Setelah ada beberapa comment yang aku terima.. Maka.., aku perlulah membetulkan apa yang salah.. Mungkin aku yang salah.. Atau mungkin orang itu yang salah? Aku tidak tahu.. So.., sila la kaji sendiri yer...



aku tidak paham kenapa perlu guna name itu
apa nk jadi lah orang zaman sekarang...

 sila refer di bawah ini..

Aku tak nampak pulak word lain selain University..

sila click untuk lihat dengan lebih jelas


Okay.. Mungkin orang itu berkata begitu setelah membaca entry aku kat atas nie... Kolej University?? Dari apa yang aku tahu dan dari apa yang telah aku google.., itu adalah kolej yang dinaik taraf jadi Universiti.... and ianya MASIH lagi under IPTS... IPTA nie biasanya dia ade jaminan dari government sendiri... Which means apa-apa jadi.., government akan support... Dia tak kan menanggung kerugian la...


Polytechnic? Ianya under polytechnic.. Institusi ini sama taraf dengan IPTA... Cuma dibawah kategori lain... Begitu juga dengan Kolej Komuniti... Ianya juga sama taraf dengan IPTA.. Cuma dibawah kategori Kolej Komuniti...





Cuba korang imbas kembali time korang nak apply UPU... Ada tak dia list Kolej Universiti?? Ada tak dorang list Polytechnic?? Kalau korang nak apply semua tue.., kena pergi ambil borang lain kan?? Ianya tak sama kan?? Untuk that someone yang telah menegur aku tue.., Terima Kasih banyak-banyak sebab telah sedarkan aku... Much much appreciate it... ;)



 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: