Followers

Monday, January 3

Mencari CINTA?? T__T

Pabila mata sudah menunjukkan signal-signal kuyu.., maka.., aku terpaksa lah beradu... Hek3.. poyo gila ayat.. Last night.., around 3 lebih cam tue la.. Aku tetiba terjaga... Tengok nset.. 1st thing yang wajib gila aku buat nak taw da pukul berapa.. Pas tue tengok ada 5 msg received.. ouhhh.. banyak nye.. Then.., baca... "awak.. maaf.. just nak cakap jangan mencari cinta.. biar cinta datang sendiri..." "sori.." "selamat tahun 2011" "wish u all the best" "selamat malam" 

I was like.... orang yang terpinga-pinga... Aku jadi wonder gila pabila.... Apa motif dia selama nie? Untuk apa dia nak cakap semua tue?? Heyy helloo....! Please laa!

And now.., tetiba aku realize.... Mungkin aku perlu wujudkan rancangan seperti...:-





or aku perlu baca novel nie...


mungkin juga yang ini barangkali..

Sekarang.., baru aku faham maksud kau.. Okeh terima kasih sebab busy body care pasal aku... Loya Teharu aku taw.... And.. ianya bukan berakhir di sini taw.. Aku jugak ada pesanan buat kau... keh3


1st: Pernah tak aku ambil tahu pasal kau??

2nd: Pernah tak aku kacau hidup kau??

3rd: Pernah tak aku bagi advice bagai kat kau after what happen??

4th: Kau tak boleh biarkan aku hidup dengan tenang ke??

5th: Kenapa kau seorang yang sukar memahami maksud aku??

6th:: I'm not your friends anymore....! So.., tak perlulah nak CARE gila segala bagai pasal aku.....

Lastly..: Jaga lah hidup kau tue... Bahagiakanlah insan yang kau rasa kau boleh bahagiakan... Tak perlu ambil tahu pasal aku lagi... Aku makan garam lebih dari kau... So.., tak perlu nak nasihat aku bagai.. Bukan aku tak boleh menerima nasihat.... Tapi.., nasihat dari kau?? PERLU ke??



 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: