Followers

Wednesday, February 2

Anda nilai sendiri....

Yaa memang benar..!! Laman web social popular ketika ini telah menjadi medan kutuk mengutuk..., umpat mengumpat.. dan sebagainya.. Korang mesti tahu kan laman web apa yang aku maksudkan..


Bila ada orang bagitahu aku yang orang nie kutuk aku..., so.., as a result.... taraaa!!

 Nie status pemilik fb tersebut

refer to Geli ngn bdk klaz b yg ad inaellyna ok!

Aku tak kan buat cam nie kalau tak de orang yang start dulu.. Ini kira bagus la aku tak tayang muka and nama... Kalau ikotkan hati aku yang tengah hot skang nie memang aku malas nk edit2.. Biar semua orang taw...


Bila dia cakap kat aku.. "wow so desperate la u ni...tp btl la 2..biar cinta dtg sendiri.buat ape nak terhegeh2..be cool k..."

Okeh fine! Tak kisah la kau nak cakap aku desperate ke hape ke kan.. Yang aku pelik.., kenapa kau ade girlfriend tapi aku still SINGLE sampai sekarang?? Ouhh.. single means desperate la ek?? Baru aku faham..!

Bila ada orang bagitaw kat aku.... 

"Ina.., nampak sangat #### still #### kat kau..."

"Kenapa korang cakap cam tue?"

"Dia curi-curi pandang ko dalam class tadi"

"hahahaa!! Biar la dia..."

So.., aku yang DESPERATE skang?? FAHAM....!

Bila ada yang cerita kat aku...:-

"Ina.. Tadi #### tanya pasal result kau"

"Haa?? Dia tue tak habis-habis laa.. Aku tak pernah nak amek taw pasal dia punn!! sebuk jee!"

"Haa! Aku cakap pointer kau 3.2"

"hahaha!"

Setiap sem.., mesti nak kena dengar cerita pasal kau ke?? Aku da bosan taw tak?! Kenapa mesti nak kaitkan aku dalam semua benda?? Kenapa nak amek tahu pasal aku?? Boleh tak ko duk diam and jalani je hidup kau macam biasa.. Leh mati tekanan aku dapat orang psycho gila cam nie! Sigh!





***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

7 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

relax ina...

anamizu said...

ish3...sabar byk2 tau ina..

recent post : |nasib saudara seagama =,=|

ina said...

ceroi: ley gile ak cm nie.. da slalu sgt kot.. susah nk relax lgi..

anamizu: tanx.. nsb bole sbar lgi nie..

fai-zrul Its Begin Here said...

hehehe...sabar ina...aku tau sape...sabar je ko...wat xtau sudah..

ina said...

haiihh.. tue la.. ak harap die cpt2 la sedar... tak payah la nk kutuk orang sgale bagai lagi...

MAI @ WAWA said...

ina, fret not. tanda2 orang femes lagi howt kottt... ;)

ina said...

yuuhuu! mmg terbaik la kan.. hot lagi pemess.. yippiee! suke suke suke! ;))