Followers

Thursday, February 3

Day 1: My Favorite Song

Aku nie universal.. Semua lagu aku boleh layan... Just lagu-lagu yang susah ak nak paham tue so sorry la.. Memang bukan taste aku lah.. Bagi aku lagu ini kita dengar untuk difahami.. Supaya kita boleh relate kan dengan  kehidupan kita... Betul?? hiihiii

Aku paling suka dengar lagu nie.....

1st: 
Yang Sempurnakanku 


Aku memang suka gila lagu dia.. Comel je lirik lagu nie..

2nd:
Tolong Ingatkan Aku


take note! Aku bukan suka sebab dia menang AJL ri tue.. 
Tapi aku pernah letak lagu dia kat blog aku dulu.. Santai je lagu dia.. besh...


3rd:-
Mecintaimu


Tiap kali karok, aku mesti nak nyanyi lagu nie..
Sweet je music die... hihi
Ala2 romantis gitewww... auwww


4th:
1, 2, 3, 4


Best lagu dorang.. Santai haabissss


5th:
King of anything


Lagu yang paling aku suka dengar skang

Tue je lagu yang aku rasa best sesangat untuk aku... Dengar banyak kali pun tak per..

Tataa! ;)




***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

5 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

terbaek...

~AmyLiana8886~ said...

best2 lagu tu..hihi

ina said...

ceroi: tenkiuuu :)

amy: yup2.. besh sgtt.. hihi

aqeyLs said...

gwe pn suke plain white 1,2,3,4 tuh. comel je lirik dy.:)

ina said...

comel sgtt.. da dgr king of anything?? beshhhh :)