Followers

Sunday, February 13

Alhamdulillah

I'm getting better now.. Mood nak update menjadi-jadi... Since wednesday aku sudah rasa sakit.. Tetapi di tahan-tahan akibat degil dan rasa boleh baik.. Alaa.. Sikit je nie.. Tak payah nak dilayan sangat! Nanti manja! Okay! Disebabkan mind set da macam tue.., kan dah jadi lain.. Padan muka ina!




Disebabkan rasa sakit yang tidak dapat ditanggung lagi.., aku text Dato' and asked him about clinic 24hours kat Shah Alam nie.. Tapi., disebabkan dia tidak reply., so untuk sumber yang paling pantas., aku hapdet kat facebook.. Nasib lah ada member yang boleh tolong.. Rasa bersalah pada mulanya terpaksa juga aku tebalkan muka sebab sakit yang aku rasa semakin menjadi-jadi..


Around 3.40am.., aku dihantar ke clinic area seksyen 7 Shah Alam.. Sampai je rumah terus makan ubat.. Ingat boleh kurangkan sakit.. TAPI langsung tak de effect pun.. So., memang malam tue aku tidur memang tak lena langsung! Ini tak boleh jadi! Kena call mama jugak! Then mama datang and terus ke hospital aku dibawa.. hihi


Now., aku da okay sikit.. After aku tuam secara panas dan sejuk.. Aku guna kain and aku panaskan guna iron.. Aku juga tuam guna ice.. Alhamdulillah.. Just nak tunggu malam ni je.. Hopefully okay la.. Da habis pain killer aku telan dalam masa 1 hari sahaja!


Sekarang aku da mula risau pasal assignments.. Walaupun groups member kata tiada apa yang perlu dirisaukan sebab semua da complete! Ouuhh aku tetap tidak senang duduk sekarang.. dduududuuu Okah laa tata.. malas nak bebel-bebel dan merepek repek lagi..


For those yang doakan saya tue.., terima kasih berbanyak-banyak.. Alhamdulillah.. Semoga saya pulih sepenuhnya.. tata ;)





 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....