Followers

Friday, February 4

Day 2: My Favorite Movie

Oryte... Ini entry sambungan untuk game 30 days challenge... Banyak-banyak movie yang pernah aku tengok.., hanya lima movie saje yang terpilih dalam senarai TERBAIK bagi aku.. hiihii TERBAIK kat sinie means, aku tengok kat wayang 2 / 3 kali pas tue siap beli CD original download .. hooohoooiiiiiii


1st:
Mr & Mrs Smith


Memang best gila cite nie.. 
auwww... wajib tontonnn!




2nd:
Transformers 1 & 2




Aku suke gila bumble bee.. Ouuhh sweet bumble bee.. Comelll...
And aku jugak sukeee bangat ngan hero & heroin nye yang sexyyyy... 




3rd:
The Bourne Trilogy


Movie nie ade 3 collection.. 
1st:
The Bourne Identity


2nd:
The Bourne Supremacy



3rd:
The Bourne Ultimatum



Movie nie memang best sangat!  
Kalau bosan-bosan pun tengok balik memang la sangat tidak jemuuu.. 
and movie nie ehem3 Dato' saye yang introduced kat saye suruh tengok.. 
Siap paksa-paksa lagi.. So.., memang tak rugi la aku tengok kann... sweet la Dato' nie.. hihiihii




4th:
Inception

Nie pun best... Antara film dari Leornardo yang aku suka bangat!
Menguji minda bila korang tengok cite nie... 
Mungkin boleh buat korang confuseddd... hiihiii



5th:
Sex and The City
The Pursuit of Happiness


Sala satu movie Will Smith yang aku suka..
Cite die agak sedih sikit.. Belajar rasa susah..
Kegigihan seorang bapa yang sangat sayangkan anaknye..
So sweettt movie nie.. aku tengok sampai nanges kowt... hihi



****************************************************************************


Kalau di ikutkan banyak lagi movie-movie yang aku suka bangat..... Film melayu pun ade jugak yang aku suka.... 5 Film melayu yang aku rasa tak rugi aku tengok kat wayang....


1st:
Adnan Sempit

 Al-kisah mat rempit tapi ade unsur-unsur kelakar..
Fun habissss! Shaheizy Sam comelll! ;)


2nd:
Baik Punya Cilok!

 Aku suka semua film2 Afdlin.. Ini yang PALING aku suka..
Friendship dalam cite nie memang jelas kelihatan.. ;) hihi

3rd:-
Khurafat

waa.. film baru meyh!
Yee..! Cite dia memang banyak unsur seram..
Aku tengok siap2 tutup mate lagi... auwww.. hihi



4th:
Rem-pit

Cite nie pun beshhh.. Dari segi aksi-aksi dia..
Tapi untuk kanak-kanak tidak digalakkn tonton yerr...


5th:
Pontianak Harum Sundal Malam 1 & 2

Cite nie tengok banyak kali pun tak jemu punyyeee...


Okaa.. Itu sahaja! Tataaaa! ;)



 



 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak: