Followers

Friday, February 25

Tak Payah Nak Tunjuk Bagus Sangat Laa!

Tak semua orang sama dalam dunia nie.. Masing-masing punya prinsip dan pendirian tersendiri.. So.., as a human being.., kita tak lari dari punya prinsip dan pendirian hidup.. Aku? Macam-macam prinsip dalam hidup yang kekadang aku rasa aku boleh pertahankan dan ada juga yang agak sukar tuk aku pertahankan.. Cuma ada masa dan ketikanya aku tidak paham kenapa ada sesetengah insan yang ingin mempertikaikan semua ini.. Tak boleh ke nak accept and respect??


Ada orang cakap.. "2 is better than one.." ada juga yang cakap "single is simple.., double is trouble.." Buat masa sekarang, aku hanya perlukan kawan-kawan disisi.. Soal jodoh? Itu aku serahkan pada takdir.. Kalau ada, ada la.. Tak salah kalau berkawan dahulu.. Kenali isi hati.. Sometimes, kita nak juga uji orang melalui kata-kata.. Orang tue mudah mengalah ke.. Mudah putus asa ke.. Atau sanggup menyahut cabaran ke..


Aku paling pantang bila orang cakap aku jual mahal! Tolong la paham.. Ingat senang ke nak terima orang kalau kita tak suka? Ingat senang ke nak terima orang kalau kita tak sedia? Ingat apa?? Couple hari ini esok clash? Biar lah aku nilai orang sejauh mana dia boleh menerima aku.. Tak perlu nak pertikai.. Tak perlu nak cakap macam kau bagus sangat... Tak perlu nak cakap besar sangat kalau kau sendiri tak reti nak appreciate a relationship.. Tak perlu nak cakap aku jual mahal sebab aku bukan jual murah macam kau!


Okeh! da malas nak bebel lagi.. tata ;)

p/s: setiap orang berbeza.. tak semua orang sama... so.., terima la seadanya..


 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

semua org pasti berbeza...
jgn nak rase semua same la...

MAI @ WAWA said...

u're right ina..
banyakkan sabar ok? ;)
orang kadang2 ckp ikut sedap mulut, sebab they're not in our shoes. kan?