Followers

Wednesday, March 2

Blogwalking?? It's not enough laa

Aku pelik bila ada sesetengah blogger yang mempersoalkan tentang follower.. Hoi hoi hoi... Tak payah nak harap sangat orang follow blog kau.. Untuk new blogger aku boleh lagi nak consider lah.. Sebab new kan.. excited nak orang jenguk belog.. Rasa cam suka gila bila follower tue da cecah 100...


Cuba la korang fikir balik.. Apa motif korang buat blog? Nak suruh orang baca hari-hari? Nak tunjuk kat semua orang yang blog kau best? Nak tunjuk kat semua orang yang blog kau ramai follower? Eh eh eh... Nak semua tue., kau kena lah improve sikit.. Aku admit blog aku pun tak best mana pun.. Memang tak best langsung laa...




Benda yang kita buat mestilah bermula dengan niat.. Kalau niat kita betul., so., kemungkinan akan ada followers yang akan follow blog kita.. Blog aku serius memang tahap gaban tak best! Tapi., dari sehari ke sehari ke seminggu ke sebulan ke setahun dan sehingga sekarang., aku cuba improve dari segi isi isi dan gaya penaipan dalam blog...


Aku just anggap yang aku juga reader... Apa yang aku suka baca bila aku tulis blog... aku akan taip dalam blog nie.. Tapi., blog aku nie tak banyak info la.. Banyak merepek meraban je kot... Dah la malas nak bebel.. Okay tata ;)


p/s: aku tak pernah paksa korang follow blog aku balik... aku tak pernah paksa korang tuk view blog aku.. aku tak pernah paksa sesiapa untuk leave comment kat blog aku... aku tak pernah paksa sesiapa untuk exchange link kat blog aku... kalau anda follow., kalau anda tinggalkan jejak.., kalau anda leave comment.., aku ucapkan bebanyak terima kaseh.. InsyaAllah aku akan balas jasa korang tue.. bila tue tak taw la.. hihi ;)


 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

3 orang nak bebel jugak: