Followers

Saturday, March 5

Day 4: 15 Facts about Ina Ellyna

Kali ini nak continue lagi GAME nie... Dah betahun aku telupa pasal benda jadah nie.. hoohoo Okay mungkin sebab aku busy yang di buat-buat gila this week dengan test and assignments yang nak dihantar next week.. Ohh tidak lupa juga presentation yang bederet-deret menanti dengan penuh tak sabar!


*************************************************


Just straight to the point je la kan.. Senang kilija aku... 

1) Ina Ellyna seorang yang sangat berEMOSI



muka aku yang konon-konon tgh moody

Aku kalau tengah moody tolong la jangan tegur.. Biar je lah aku sorang-sorang layan perasaan.. Kalau tegur confirm-confirm la korang sakit hati punya tahap gaban ahh! Pas tue aku akan sanggup menyendiri kurung diri dalam bilik duk diam diam.. Dalam erti kata lain anti-social for the whole day!
dasyaaattt!


*************************************************

2) Pendiam

haha! siyes gamba nie bongok!

Seriusly aku memang pendiam! Tolong lah percaya kawan-kawan!



3) Mc'Donalds



Kalau korang nak taw.., aku nie memang lah hantu McD! 
Kalau lah en abah ada company McD, da lama aku makan McD hari hari tanpa jemuuu!
Okeh! Itu semua KALAU!


*************************************************

4) The Koop's!


Nie ramai kot yang da taw.. Aku nie memang supporter Liverpool..
For those yang sibuk-sibuk nak suruh aku join club korang tue., dalam mimpi pun belum tentu aku nak join!
Sila la ambil tahu yang aku sangat LOYAL! haha
YNWA


*************************************************

5) Make-up


Aku jarang keluar rumah tanpa make-up.. *bajet artis kononnye*
Penampilan kena jaga kot.. Lebih-lebih lagi di saat-saat aku tengah hot gila nie..
Ramai kot peminat nak usha.. keh keh keh


*************************************************

6) Tahi lalat



Tahi lalat aku betul-betul tepat kat leher.. Pas tue dia tembus kat belakang..
Haha.. ALamak! Aku da tepecah kan rahsia sendiri plak...


*************************************************

7) Pink


Semua benda kalau boleh aku beli mesti pink! Colour lain tue aku tak nampak apa yang cantik nye..
Kalau nampak pink je.., terus nak beli jam jam tue jugak! Walaupuuuunnn kannn
haha


*************************************************

8) Camera



Aku memang gila bergamba.. Kekadang dalam kelas pun jadi laa.. 
Time lect tengah sibuk pot pet pot pet aku pun sibuk click click click...
TOlong laah jangan ikut perangai baik aku nie.. haha


Nie time class Advance Fiqh Muamalat


*************************************************

9) Moji and Mojo


Nie lah moji kesayangan aku... Dah dekat setahun lebih kami hidup bersama.. Sweet kan?
Dia banyak gila berjasa dekat aku walaupun aku nie tak reti lah nak jaga dia baik-baik kan..

Mojo? Ouhh sori... Gambar mojo tiada dalam simpanan aku...
Tapi.., mojo adalah benda yang paling aku sayang.. Kalau dia tak de., confirm aku susah gila nak tidur!
Taw kan apa??




*************************************************



10) Single


Yes! I am.. Sometimes., aku sendiri tak paham kenapa sesetengah orang susah gila nak percaya aku nie single and not available.. Tolong la percaya aku malas nak bercintan cintan laa.. Boringggg
Kawan biar beribu... Bercinta biar satu.. Yang satu tue lah susah nak cari tawww!


*************************************************

Okay okay.. no more 11 till 15.. Tak rasa banyak ke 15 tue?? 
10 sudahh.. Tak leh bagi taw banyak-banyak sangat...
Okay bai ;)


 


 ***the end***

Kalau suka boleh LIKE....

5 orang nak bebel jugak:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

YNWA...

Eyra Rizal: Your MUA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
abadi romeo said...

yang paling mahal..tahi lalat tu...pinjam boleh..

ina said...

ceroi: YNWA

AR: hihi.. mmg plg mahall! tembus lgi.. mne bole pinjamm! maahaal plakk.. keh3

Sue Zaman said...

hehehe... ye ker pediam???