Followers

Wednesday, May 11

Finally!



Okayyy... Setelah bekurun lama akhirnya abes sudah segala azab dan tugas serta tanggungjawab yang perlu aku pikul sebagai seorang student.. Tapi, time dah habis paper lah kepala aku nak sakit... Sigh! Maybe terpikirkan tentang tempat praktikal yang tak dapat dapat lagi... So, kalau sesiapa ada orang dalam cabel besar kerja bank, meh lah sudi sudi tolong aku... Sedih kot praktikal susah benor nak dapatnya...


***********************************************************


Esok aku mahu pulang Sungai Buloh dengan hati yang lara kononya lahh... Aku tak rasa sedih sangat sebab bebila aku boleh turun Shah Alam... Nak kata sedih berpisah dengan kengkawan, ada la kot sikit... TAPI, ada FB kot.. Rindu tue benda biasa lah.. Nak jumpa lagi memang susah.. So., tak payah nak sedih sangat lah.. eceh poyo! *esok esok kau yang nangis guling guling kan!!*



***********************************************************



Setelah berkurun lama aku tak hapdet blog, rupanyaaaa banyak gila entry separuh jalan aku... Sigh! Nak kena tunggu balik Sungai Buloh nie tuk hapdet semuanya... Pastue ada cite menarik tuk hari ini.. Nanti aku hapdet.. Kepala dah bengong-bengong nie.. Time dah habis exam lah baru magrain nak mai.. Time aku perah otak bagai nak gila hari tue, tak nak pulak dia datang..


Okay tata! :)




***the end***




Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: