Followers

Tuesday, July 12

Welcome BACK!

Aku kembali kerana bear comel nie!



Woooo! Blog aku da bersarang labah-labah penuh disekeliling wall ini.. Aku terasa sangat malas sebenarnya nak berblogging.. Dunia nie banyak memberi sebab kenapa aku sangat busy.. Dunia nie buat aku lalai dengan kerja-kerjaan yang bukan-bukan... Bukannya aku busy buat thesis pun.. Bukannya aku busy study pun.. Kalau busy, tak de la aku nie duk boleh lagi karok segala bagai.. kwang3


********************************************


Welcome back ina! Dunia blogger yang aku tak rindu langsung gila! Sekarang nie, aku tengah menjalani alam latihan di sebuah syarikat besar dan terkemuka di Malaysia nie.. Pengalaman? Haiihh boring gila sebab pepagi aku datang kerja memang tak de kerja langsung.. After lunch baru la busy.. Sebab bank semua duk sibuk minta fax depa punya surat.. Sabar laa! Tak reti-reti nak sabar.. Ingat aku robot ke! **emo**


********************************************


Okay! Dah malas nak bebel.. Orang kat sini semua sombong-sombong! Bosan gila! *Sebenarnya aku yang sombong! Tata ;)

p/s: Office hour aku tak boleh melayari laman web social + youtube... Ohhhh BORING! T___T

TAPI TAPI! Kat sini best sebab ada tea lady! Rasa macam boss-boss plak! Keh3

 


 ***the end***


 

Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak: