Followers

Friday, July 15

Day 6: My Dream Cars

Pepagi cam ini tak taw nak buat apa... Sebab semua benda dah siap.. Tu laaa.. Semalam gatal sangat siapkan sebelum balik.. Padan muka aku! Kan dah bosan.. Aku rasa aku patut masuk kerja pukul 1 or 2 petang lah.. Pas tue balik macam biasa.. Pukul 5.30 jugak.. Hahaha..."Amboiii! Banyak cantik muka kau! Kau ingat company nie bapak kau punya ke??" *Okay da! Hentikan berangan!*



************************************************






Tetiba hati aku dah tercair dengan Ford Fiesta nie.. Perghhh... Gila semartttt seyhhh! Ohhh harapan aku agar dapatlah aku beli dikau satu hari nanti.. Kalau boleh nak beli dua.. Sebiji lagi mesti lahhhh SS!


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*********************************************************
TARAAAAAA!!!!










p/s: Actually, GAME nie dah lama aku tak main.. and ianya tak ikut pun list yang ada.. Hentam saja laahh



 



***the end***



 

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: