Followers

Wednesday, July 20

Kahwin?? Sorry.. NOT NOW!

Most of my friends da kahwin.. Especially girls.. I know that.. Sekarang nie, kalau jumpa kawan-kawan lama soalan yang tak pernah miss is "Ina, kau bila lagi?" "Ina, boifend kau mana?" Okay! Aku malas nak jawab.. 



*********************************************





Aku rasa semua orang tahu yang jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan Allah... Kenapa nak tanya bila aku nak kahwin? Kekadang aku tefikir.. Kenapa tak de orang nak tanya.. "bila kau nak mati?" **Okay! kau mengarut!!**



*******************************************



Kawan-kawan seusia aku paling koman pun mesti dorang dah tunang.. Paling tidak pun mesti dah ada boifend.. Sekarang nie tengah tunggu hari bahagia je.. Tengah kira tibanya hari bahagia.. Tengah duk jaga anak.. Tengah gelak-gelak dengan somi-somi.. Tengah tuttt.. mauaahahauauahaahaa





********************************************



Setiap orang ada pandangan yang berbeza.. Bagi aku, tak kahwin sekarang pun tak pa.. Aku baru je nak habiskan belajar.. and after this aku akan kembali semula ke alam pekerjaan yang lebih berbeza.. Aku harap lepas nie, aku dapat beli apa yang aku impikan... Soal jodoh, aku serah semua pada JODOH.. "jodoh.., come come come to me......" Dah tak taw nak bebel apa lagi.. okay bai!


Cantiknyaa Farah..
Credit to G.i Photoshoot


p/s: Aku teringin nak jadi BOSS! Boleh kan walaupun aku hanya ada degree?? *Berangan lebih!*





***the end***


 

Kalau suka boleh LIKE....