Followers

Thursday, July 14

Nasib Si Budak Praktikal..

Hari ini (khamis) bermakna sudah masuk hari ke 9, minggu ke 2 aku bepraktikal di sini.. Maaf tempat terpaksa dirahsiakan di atas sebab-sebab menjaga nama baik syarikat.. *eceh poyo* Sepanjang 9 hari bepraktikal ini, hanya di awal-awal sahaja aku rasa excited + teruja + nervous.. Sampai minggu ke 2 ini, aku da mula rasa bosan sebab kerja semakin hari semakin kurang + bosan.. Cam mana lah aku nak tempuh lagi 18 minggu ini!!


"Kamu praktikal je. So, kami tidak akan bagi kerja berat-berat. Sebab kamu sekejap je kat sini.. Nanti susah pula kerja tertangguh..."




*************************************************


p/s: Aku da bosan lah... TOlong lah jangan bagi aku bosan seperti ini..... T__T



 


***the end***




Kalau suka boleh LIKE....

2 orang nak bebel jugak:

H.A.N.I.S said...

hehehe...sian akak bosan..nak on9 pon x boleh kan??

ina said...

waawaaa taw tak pee.. nasib la boleh bebloging lagi... hihi