Followers

Monday, July 18

SYABAS MALAYSIA!




Seperti anda semua sedia maklum.., perlawanan diantara Liverpool vs Malaysia berkesudahan dengan 6 berbalas 3... Goal jaringan ketua pasukan Malaysia Safiq Rahim pada minit ke-42 membuatkan aku sangat bangga dengan prestasi pasukan Malaysia walaupun aku peminat setia Liverpool..






***********************************************


Aku hanya menyaksikan perlawanan ini secara langsung di Stadium ASTRO sahaja.. muahahahaa.. Al maklumlah.. Student kan.. Duit perlu disimpan untuk kegunaan masa akan datang... *ecehh poyo* Aku seperti lalang pada hari itu di mana aku menyokong kedua-dua pasukan.. Aku peminat Liverpool.. At the same time aku juga peminat setia skuad Harimau Malaya... Haruslah kan.. Kena bangga dengan pasukan negara sendiri...



***********************************************






Walau apa pun, aku berharap agar team Harimau Malaya akan berusaha bersungguh-sungguh ketika menentang Singapura pada 23 july nanti.. Semoga mereka berjaya menjulang nama Malaysia di pentas antarabangsa! GOOD LUCK HARIMAU MALAYA!





 


***the end***


 

Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: