Followers

Saturday, July 23

Updated = Singapore 5 Malaysia 3



Seperti kita sedia maklum, perlawanan kelayakkan piala dunia pusingan kedua perlawanan pertama telah pun tamat dengan berkesudahan 5 berbalas 3... Apa yang boleh kita harapkan sebagai rakyat Malaysia adalah supaya skuad Harimau Malaya akan bangkit semasa perlawanan timbal balik di Stadium Nasional Bukit Jalil (SNBJ) khamis ini.. Dengan keputusan 2-0 di SNBJ sudah cukup memadai untuk kita layak ke pusingan seterusnya...



***********************************************


Apa yang boleh aku ulas kat sini ternyata jelas sekali defender kita harus diperbaiki.. Mereka memang sangat lemah! Dengan ketiadaan Safiq Rahim nanti pada perlawanan timbal balik di SNBJ, sedikit sebanyak bakal mengugat prestasi skuad Harimau Malaya.. Harap-harap Nursharul Idlan dapat perform khamis nie di SNBJ...





***********************************************


Dah... Aku malas nak bebel banyak-banyak.. Harap aku dapat tengok LIVE kat bukit jalil.. Nak sangat weh! Tolong lah bawak aku please.. ANYONE???



***********************************************

Keputusan rasmi Majlis Tilawah al-Quran peringkat antarabangsa ke-63:-
Johan Qari : Amirahman Bin Hj Abas (Malaysia)
Johan Qariah: Hjh Suraya Binti Abu Hassan (Malaysia)



p/s: Terasa bai kat point No. 10.. Blogger baru ni... Blog dia best! Boxer Kedut







 ***the end***


 

Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak:

hafizudin said...

Eh.
terharu nya gua.
rasa macam nak kawen dengan kambing je ni.
terharu sangatlah.
=D