Followers

Thursday, August 11

Cerita Ramadhan 1

1st puasa ri tue mama masak rendang ayam... Memang selera nak sahur tue meluap luap.. Walaupun sesetengah orang memang tak kan ada selera nak makan.. Aku, nak bagi aku makan sahur, lauk kena kasi sedap dulu laa.. keh keh keh






Diikuti dengan menu berbuka puasa pula iaitu sup ayam.. and menu ini di bawa terus sampai ke sahur... Sluurrppp memang banyak la aku makan... Menu berbuka untuk 1st puasa ini dihidang sekali bersama-sama kuih pelita.. Perrghh terbaik kuih pelita Paya Jaras nie!





Untuk 3rd puasa mama masak AYAM lagi.. Tapi kali ni kari ayam.. Gila kan? Nie semua gara-gara mama aku nak kasi adik bongsu aku supaya dia bangun sahur.. Dia tue kalau makan, nampak lauk tak membuka selera dia.., jangan harap dia nak makan! Dia lagi sayang tidur dia dari perut dia... Okay bai!





p/s: gamba cuma ihsan dari google




***the end***






Kalau suka boleh LIKE....

1 orang nak bebel jugak:

bighagenjo said...

amboiiiii, menggugat iman ramai orang nampak?