Followers

Tuesday, August 23

Dosa sehelai rambut wanita

 

Lately nie banyak blog yang aku baca entry dorang berunsur tudung/ hijab.. trend or menutup aurat? Sampaikan si zackzukhairi tue buat status kat facebook.. and menimbulkan kekacauan peminat beliau 'betekak' kat situe.. keh keh keh



 *****************************************



“sehelai rambut wanita pabila dilihat oleh seorang lelaki makanya akan menangung dosa sebanyak 10 kali ganda..” MasyaAllah…


Terlalu banyak dosa tue.. rambut perempuan nie da beribu riban aku rasa.. kalau sehelai da dikira sebanyak 10 kali ganda.. Ya Allah banyak sungguh dosa aku dulu…



*****************************************




Sekarang nie, semua gamba-gamba free hair aku kat facebook mahupun dimana mana laman web social aku telah privatekan.. and slow slow akan didelete.. sebab sekarang aku tengah m'busykan diri membuat persiapan raya dengan poyonye!! Bagi aku, aurat bukan sekadar rambut sahaja.. Ianya meliputi kesemuanya.. Aku cuba untuk menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.. Terima kasih kepada semua orang yang terlibat secara langsung mahupun tidak dalam menegur dan mengingatkan aku.. 


Naahhh! Ini tuk korang.. keh keh keh




 **************************************


Tetiba aku rasa nak delete semua entry yang before before this.. tapi aku sayang gila entry-entry nie semua.. “okay! Kau nak tanggung dosa ke ko lagi sayang belog kau??” okayyyyy bai! T_____T 




p/s: compulsory leave for all staff have been approved by MD/CEO on 29 august and 2 September.. Oyeahh oyeahh… cuti seminggu! Belog pun akan becuti seminggu jugakk!


 p/s: gamba ihsan dari google...




***the end***




Kalau suka boleh LIKE....

6 orang nak bebel jugak:

H.A.N.I.S said...

nak bunga tu jugak akak buleh?? hehhehe..

semoga akak lebih berubah ke arah kebaikan. chayok2.. gud luck :)

ina said...

@H.A.N.I.S tenkiuu.. AMIN.. amek je.. tp, pic je la.. yg bebtol tak dpt la diknon.. keh keh keh

p/s: eh, blog da private ek?

nuruashia ♥ said...

aummmm..alhamdulilah..better delete je p yunk..bnde baik kite kne dahulukan hehehe <3
btw, nuru dh mskn ur blog dlm list geng nuru ehhehe :)

ina said...

@nuruashia ♥ hehee.. mmg nk delete pn.. btw, tenkiu dear... :)

kura said...

haa betul. aurat bukan rambut je, tp semuanya.

Eheh! islamic pula sy ni. heheh

ina said...

@kurahek3 okay la tue.. semoga kita semua bukan Islam pada nama saje.. :)