Followers

Wednesday, August 31

Nuffnang Celebrates 6th Blog Day on 31 August 2011!!

Okay guys...! Let's list your 6 NEW BLOGS yang menarik minat korang sesangat.. Aku pun nak jugak join list kan 6 new blogs yang menarik minat aku.... Ini bersempena Nuffnang meraikan BlogDay yang jatuh pada 31st August 2011






Di sini, aku nak share 6 new blogger yang sangat menarik minat aku... Dorang dorang nie kalau publish entry baru aku mesti tak lupa nak baca... Okayy let's see... :




Aku pernah list kan belog dia dalam entry INI.... Kalau tidak silap perkiraan aku, dia nie baru hampir 3 bulan join dunia blogger nie.. Entry dia yang first time aku baca ialah INI.. Entry dia banyak menceritakan tentang pendapat / pandangan dia sendiri tentang sikap rakyat Malaysia mahupun bangsa-bangsa melayu.. Kekadang blog dia ada sedikit unsur-unsur kelakar yang membuatkan aku terus menerus membaca dari mula sampai akhir.. Walau apa pun, dia memang seorang blogger yang aku rasa ada masa depan cerah... Ecewahhh... Mungkin selama ini masa depan dia gelap sikit mungkin? keh keh keh


Okay NEXT!!





Blog nie pun aku da pernah share dulu dekat entry INI... Owner blog ini adalah seorang jejaka.. Blog dia nie ada unsur-unsur 18sx.. kah kah kah.. Kalau tidak silap perkiraan aku dia join dunia blog nie tak sampai setahun lagi.. Tapi, sekarang nie dia semakin jarang update entry.. Busy barangkali.. Dia jugak ada buat Fanpage kat Facebook.. Tapi seakan-akan tidak mendapat sambutan... Kurang update barangkali? eh bape banyak barangkali daaa...


Okay NEXT!




Owner blog nie adalah salah seorang daripada kawan aku.. Dia nie classmate aku dekat UiTM.. Dia memang gila punya orang.. keh keh keh Dia kalau kutuk orang kaw kaw punya.. Aku suka cara penulisan dia.. Ayat dia ada banyak maksud tersirat disebalik yang tersurat.. Tue yang buat aku suka baca setiap entry dia walaupun dia memang jarang gila update.. Dia buat blog memang sekadar suka suka.. Sekarang, dia sedang menjalani latihan praktikal di BOSNIA.. Orang pandai-pandai macam dia haruslah pergi praktikal kat overseas kannn...... Aku masih lagi ternanti nanti entry terbaru dari dia tentang kisah orang orang Bosnia menyambut puasa dan raya.. Hope dia dapat lah update nanti... TOlong lah beteque! pleasee shareee.. keh keh keh



Dah kenapa semua blogger jejaka je nie?? Mungkin aku lebih cenderung membaca blog jejaka dari blog gadis-gadis.. Gatal bukan? kah kah kah 


Okay NEXT!





Owner blog nie merupakan seorang cikgu sekolah tadika.. Cikgu sementara barangkali.. Aku belum habis godek lagi blog gadis ini.. Aku suka blog dia sebab dia banyak share tips tentang jejaka mahupun tips bagaimana gadis-gadis mahu alert dengan jejaka buaya darat.. Dia jugak seorang penyayang memandangkan dia sanggup menyahut cabaran menjadi seorang guru tadika.. Kalau aku., gaji 40 juta pun belum tentu aku sanggup.. Hoohooii nak jadi cikgu sekolah tadika okayy.. Memacam ragam bebudak kecik nie.. Tak kuasa aku nak layan.. kah kah kah!


Okay! Last! eh belum lagi laa





Aku baru jugak follow belog tomato kering nie.. Blog dia best.. Tengok header je dah tahu dia nie seorang yang comel comel.. Tulisan kat header tue macam budak tadika baru belajar menulis.. Comel! keh keh keh Kartun kartun yang dilukis sendiri pun comel comel belaka.. Simple.. Gamba orang lidi je pun.. Blog dia memang banyak menyentuh tentang personal life dia.. Best and cute! hek hek hek



Yeahh Last!





Owner blog nie merupakan seorang gadis yang merupakan cewek kawan sekolah aku.. Dia juga merupakan seorang graduan UiTM dalam jurusan Mass Com.. Sekarang dah ada kerjaya di mobTV.my... Blog dia memang betul betul personal blog.. Segala macam perkara yang dia lakukan akan ditempek di entry.. Yang paling best sebab dia suka pergi makan sana sini.. Tue yang buat aku rasa seronok nak baca blog dia.. Dia suka share harga makanan and express her opinion about foods yang dia dah makan.. and tidak lupa jugak dia suka share recipe! Try la view blog dia.. Hehehee



Korang korang pun blogger jugak kan? So, apa kata korang share 6 new blogs yang korang suka sangat baca.. Then, ceritakan sedikit kenapa korang suka bangat baca blog dorang tue.. So, apa tunggu lagi! Moh leh JOIN... Ingat before 31st August 2011, 11.59pm taaww korang kena publish entry! After dah publish tue jangan lupa isi form kat SINI.. Apa tunggu lagi!!



Nama dan email address terpaksa di sembunyikan.. keh keh keh




Okay bai! Jangan lupa view belog dorang ye..



p/s: aku duk taip benda jadah nie dari before buka sampai dah masuk isyak!
semua pasal tenet gampang!

 


 ***the end***



  

Kalau suka boleh LIKE....

6 orang nak bebel jugak:

nuruashia ♥ said...

awww..nk knl2 ahh plak hek9!~

eshieaffianiishak said...

beteque updatela blog!! updatela!!!

kura said...

blog kura tak ada ke? Eh. heheh..

tomato tu best!

erk. sian internet kena gampang :0

zalykha mohd said...

dear ina
tQ listkn blog z diantara 6 belog fav ina
lobe u lah...mmuahxx! ;)

H.J said...

pst...simpan je borang liverpool ko.aku tetap setia walaupun kena bantai 8-2

Sarah Mohd Saleh said...

alamakkk...*maluuu kiterrrr...mmg cikgu smntare pon.gai pon secipot giler mcm xbbaloi keje dr kul 745 smpai kul 6.tp xe,sj cr engalaman.lg pon xte adek,so br phm cmne jage adek kan.hihi..btw thankssssssss.auww