Followers

Thursday, August 11

Pabila orang excited praktikal

Eceeehh... Memula je la aku rajin gila duk pi hapdet aku punya buku log.. Sekarang? Tak payah cakap.. Letak kat mana pun aku da tak ingat! Hangat-hangat tahi ayam!! keh keh keh



**********************************************



Awal dulu punya rajin aku baca segala financial report company... Boss suruh baca law covenants under trade financing.., aku baca sampai habis.. Berusaha fahamkan lagi tueee... Walau satu haram jadah aku tak paham.. Sekarang?? Harapannn.... Aku baca sambil lalu.. Faham ke tak belakang kira! Bukan boss tanya pun.... Eceh belagak!



**********************************************



Baru-baru nie, list advisor dah keluar.. Bebudak yang duduk dekat Shah Alam lah menjalankan kewajipan paksa rela dorang berbakti kepada seluruh rakan-rakan kelas yang lain.. Punya excited walaupun tak kenal siapa advisor.. Siap nak tahu siapa lecturer tue.. Mintak no phone segala bagai walaupun dia dah ada siapkan sekali dengan phone number untuk advisor.. keh keh keh TAPI, jangan kata draft proposal.. TAJUK pun aku kabur-kabur lagi.. Ada hati nak pie jumpa advisor.. Mimpi lah kau ina.. excited lebih tak guna jugakkkk!



**********************************************

 p/s: Next week ada 2 jemputan berbuka puasa.. Oyeah oyeahhh
makan free lagiiiiii!!!! woot wooot!!





***the end***




Kalau suka boleh LIKE....

0 orang nak bebel jugak: