Followers

Thursday, August 18

Semua itu KALAU



 

KALAU aku ada boyfriend, aku tak nak add or follow dia kat semua laman web social yang ada… Nanti asal gaduh je remove. Asal merajuk je update status.. Asal baru balik dating je W2W (wall to wall).. Habis satu dunia tahu..  Malu kan?

 



KALAU aku anak orang kaya, mesti aku da pakai Suzuki swift skang.. and tak perlu aku duk kerja makan gaji lagi.. “PAPA, adik nak tukar kereta la.. nak ford fiesta plak.. tak pun porsche pun okay kan... Boleh kan pa? Boring la asyik bawak swift je…” Berangan kan?





 
KALAU aku jadi PM Malaysia, akan aku jadi seperti Tun Dr. Mahathir.. Tiada kebebasan bersuara! NO BEBAS-BEBAS… *tetibe politik plak*



 


KALAU aku ada KEMBAR, best nya laa.. Boleh pedajal orang hari-hari.. Okay! Aku nak cari somi kembar skang! Lagi sexy kalau dia seorang footballer! ppfffftttt!






KALAU aku kaya, akan ku banyakkan amal kebajikan.. Bukan untuk menunjuk.. TAPI sekadar bersyukur dengan nikmat Allah SWT.. Bukan semua rezeki itu hak kita kan? Sharing is caring….





KALAU aku banyak duit, aku nak buka IPTS atas nama aku.. Bank sendiri.. Ina Elena bank sdn bhd.. waaaaa buruk!! (eh apa beza kaya dgn bnyk duit?)



geram gila aku tengok budak nie!

Okay.. semua tue KALAU… Angan angan je lebih… Aku bersyukur dengan apa yang ada... Alhamdulillah.... Okay bai!



p/s: Hari nie dah khamis? yeahh esok jumaat!




***the end***






Kalau suka boleh LIKE....

5 orang nak bebel jugak:

nadirah yusof said...

InsyaAllah. semoga impian jadi kenyataan :) Amin

Sarah Mohd Saleh said...

hahahhaa.klu kaye,bli porshe 12 bijik.hihi.muge tercapai lahh kalau anda tuh ;)

Ina said...

@nadirah yusof InsyaAllah.. one day.. xdpt ford fiesta., Porsche pun jadi la.. haha

Ina said...

@Sarah Mohd Saleh itu sudah semestinye.. pas tue dgn bemurah hati wat contest kt belog hadiah Porsche!!

kembatolo™ said...

kalau gua kembar, eh lupa gua mmg kembar. hahahaha