Followers

Tuesday, September 20

Khas buat ANONYMOUS





Comment 1 - 3

Comment 4 : 15 September 2011 Entry : I hope kali ni u layan la blind date...plzzz...sekali ni je :)

"hahahahhaha....ramainye yang ajak date ngn minah ni?hehhe ke u sorng je yg perasan...uweeekkkkk geli mak...."


Comment 5 : 19 September 2011 Entry : Wordless Wednesday.. Eh silap.. Wordless Friday la....

"kesiannye.. ape kes blog2...xteringin pun cek oi...ko da hangin sebenarnye kan..haha...ngn org lain aku boleh la jelas..tp ngn kau aku nak jeless??hah buang masa je beb..take care ye..lain kali aku comment lg...suka suki..."


Assalamualaikum w.b.t.


First.., Seriously aku tak paham apa yang kau nak sebenarnya.. Dah banyak sangat entry aku kau comment dengan id ANONYMOUS... Aku pasti dan yakin kau orang yang sama kerana comment comment kau bersambung dari satu entry ke satu entry yang lain....



Second, seriously aku dah penat nak baca segala macam comment kau yang tak pernah puas cuba menyakitkan hati orang or aku.. Honestly, aku memang terasa pada mula aku baca.. After that, aku cuba berfikiran positif.. TAPI sampai sekarang aku tidak dapat tahu apa motif kau buat semua nie..



Lastly, aku seriously dah penat nak layan kerenah kau.. Aku berharap semoga hati kau tue terbuka luas tuk memperbanyakkan amalan dan zikir... Itu lagi mulia dari kau duk baca entry / public diary aku ini... Aku buat blog bukan untuk kau baca.. Bukan untuk apa apa.. Cukuplah setakat ini kau sakitkan hati aku.. Aku sudah penat bersabar..



Aku yakin dan pasti kau mungkin menyimpan dendam atas kesalahan yang pernah aku lakukan mungkin? Aku sendiri tak pasti.. Tapi sekiranya betul, aku memohon ampun dan maaf di atas segalanya.. Aku hanya insan hina di muka bumi ini yang tidak lari dari melakukan sebarang kesilapan mahupun sebesar zarah... Kemaafan aku diterima atau tidak, itu terpulang lah.. Sudah lepas tanggungjawab aku memohon ampun dan maaf.....




Sekali lagi aku mohon dan merayu tolong jangan kacau blog aku lagi.... Tolong jangan tambahkan lagi sakit perit hati aku lagi... Cukup setakat ini sahaja... Syabas aku ucapkan kerna kali ini kau telah berjaya  membuat aku menitiskan air mata memikirkan apa masalah kau dengan aku... Terima kasih banyak banyak....






***the end***




Kalau suka boleh LIKE....

6 orang nak bebel jugak:

eshieaffianiishak said...

jangan di layan na. dia suka nk sakitkan hati kau. biakan dia puas sengsorang. psyhco. igt, you have me. always. <3

kura said...

Alala. persetankan aje anonomis tu. janji kita iklas blogging. ye dak? Eh. hahah

Sarah Mohd Saleh said...

betul kate kura.persetankannn.aummm..die yg dengki tuhhhh..tah pape.msh lg de manusia wujud cenggini..daaaa..wtv..be strong oke ina ;)

H.J said...

rasa-rasa yang part ni aku dah baca and komen kan..??

H.J said...

hoho..komen yang ni bawah komen aku yer...

hafizudin said...

okeh.
setakat ni belum ada anon yang menyerang membabi buta.
kalau ada pun gua boleh cam siapa.
so kesimpulannya.
untung tak femes ni.
=D